Wij staan voor je klaar

Betalen

Bekijk hier alle veelgestelde vragen over betalen op Tuincollectie.nl:

Betalen  

 

Met welke betaalmethodes kan ik bij Tuincollectie.nl betalen?

Tuincollectie biedt diverse betaalmogelijkheden aan. In onze webshop kun je betalen met iDeal, Bancontact, Card* of achteraf betalen via Riverty. Wij maken hierbij gebruik van de betaalprovider Buckaroo, waardoor alle betalingen snel en veilig verlopen.
 

 Betaalmethode   Land
 iDeal   Nederland
 Bancontact   België
 Riverty (Achteraf betalen)   Nederland, België
 Card (Visa of Mastercard)   Nederland, België
 Digitale cadeaubon (Tuincollectie.nl)   Nederland, België
 Huis & Tuin cadeaubon   Nederland, België

 

Bankgegevens van Tuincollectie.nl
IBAN: NL61 RABO 0120 7351 48
BIC: RABONL2U

iDeal (Nederland)

Wanneer je kiest voor betalen met iDeal kun je direct online betalen en je eigen Nederlandse bank selecteren. Tijdens het afronden van de betaling word je automatisch doorgestuurd naar de vertrouwde omgeving van jouw bank, waar je veilig kunt betalen. 

Bancontact (België)

Wanneer je kiest voor betalen met Bancontact kun je direct online betalen en je eigen Belgische bank selecteren. Tijdens het afronden van de betaling word je automatisch doorgestuurd naar de vertrouwde omgeving van jouw bank, waar je veilig kunt betalen. 

Riverty (Achteraf betalen)

Wanneer je kiest voor achteraf betalen verloopt dit via Riverty. Riverty voert voor Tuincollectie.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van Riverty. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Riverty niet geautoriseerd worden dan kun je meer informatie verkrijgen bij Riverty.

Bekijk hieronder de betaalvoorwaarden van Riverty:

Card (Visa of Mastercard)

Je kunt betalen met een Card van Visa of MasterCard. Je betaalt gemakkelijk én veilig. Wanneer je kiest voor betalen met Card dien je tijdens het afronden van de betaling je Cardnummer, vervaldatum en CID/CVC-code (deze staat op de achterkant van de Card) in te vullen. In sommige gevallen wordt er gevraagd om een extra wachtwoord of e-code in te vullen. Je gegevens worden gecodeerd en daardoor veilig verstuurd.

 

Tuincollectie.nl cadeaubon

Onze eigen digitale cadeaubon kun je besteden in onze webshop. Kies in het winkelmandje voor de betaalmethode 'cadeaukaart' en vul hier het kaartnummer in dat staat weergegeven op de digitale cadeaubon. Vervolgens wordt het tegoed op de cadeaukaart verrekend met het totaalbedrag van je bestelling. Het tegoed hoeft niet in één keer gebruikt te worden. Liever komen shoppen in onze fysieke winkel? Ook in ons tuincentrum GroenRijk Maasbree kun je de digitale cadeaubon besteden.

Huis & Tuin cadeaubon

De Huis & Tuin cadeaubon kun je besteden op Tuincollectie.nl. Kies in het winkelmandje voor de betaalmethode 'Huis & Tuinbon' en vul het kaartnummer en de pincode in van je cadeaubon. Vervolgens wordt het tegoed van je cadeaukaart verrekend met het totaalbedrag van je bestelling. Is het door jou gekozen product goedkoper dan het saldo op je cadeaukaart? Dan blijft het resterende saldo natuurlijk op je cadeaukaart staan om een andere keer te besteden. Is het saldo op je kaart lager? Dan kun je het restant bijbetalen met een van de door ons aangeboden betaalmethodes.

 

Is het mogelijk om achteraf te betalen?

Ja, in onze webshop kun je ook achteraf betalen door middel van Riverty. 

Waarom kan ik niet met Riverty betalen?

Een betaling door middel van Riverty kan door verschillende oorzaken worden geweigerd. Wegens privacy hebben wij hier helaas geen inzicht op. Riverty kan je precies uitleggen waarom je betaling wordt geweigerd. Wij raden je daarom aan om bij vragen contact op te nemen met de klantenservice van Riverty.

Hoe word ik terug betaald bij een retour?

De terugbetaling van online geplaatste bestellingen zal altijd gebeuren via dezelfde wijze als waarmee je de bestelling aan ons hebt voldaan. 

*Houdt er rekening mee dat de terugbetaaltermijn voor online betalingen via Card per bank kan verschillen.
*In het tuincentrum geven we geen contant geld terug voor online bestelde en betaalde artikelen.

Mijn betaling is niet gelukt, wat nu?

Het kan soms voorkomen dat het niet lukt om de betaling af te ronden wanneer er bijvoorbeeld te veel tijd zit tussen het bestellen en afronden van de betaling. Wij raden je aan om het later even opnieuw te proberen. Kom je er nog steeds niet uit of ervaar je andere problemen tijdens het betalen? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice.

Ervaringen met Tuincollectie.nl en ons tuincentrum

 
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws!

Schrijf je in.